OOTD - MINUS DWADZIEŚCIA


Witajcie kochani po najdłuższej przerwie na blogu! Przychodzę do Was z masą pomysłów na nowe wpisy, a także starsza o rok ponieważ pierwszego lutego skończyłam 22 lata. Moja nieobecność spowodowana była najgorszą sesją w trakcie trzech lat studiów, a co się z tym wiąże brakiem czasu. W wolnych chwilach chodziłam do pracy także sami rozumiecie... ;-) Przede mną ostatni egzamin już w poniedziałek, koniecznie trzymajcie kciuki! Wracając do dzisiejszego wpisu postanowiłam wrzucić zdjęcia ze spaceru, jest to tzw. strój dnia, ale zdecydowałam się nie zdejmować kurtki ponieważ na dworze było minus dwadzieścia stopni! Na szczęście jakiś czas temu zaopatrzyłam się w mega ciepłą i długą kurtkę oraz buty Emu Australia i szczerze mówiąc był to jeden z lepszych zakupów ostatnich miesięcy ale o tym w odrębnym wpisie.. :-)


Miałam na sobie:
kurtka - Carry, czapka - Kamea, spodnie - Zara, buty - Emu Australia, torebka - New Look
______________________________________________________________________

Wyniki konkursu, w którym do wygrania był bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie Kamea...

Bon powędruje do - JASMINE VISE 
Gratuluję! :-) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz